onsdag 7 januari 2009

en tidig Onsdag


Blää, är jag verkligen uppe nu? Slänger upp en egobild iaf.

Ibland undrar jag varför det är så många som dömer ut andra, ofta bara genom att titta på de ytliga. Känner de inte igen sig i det, dömer de ofta ut. Måste faktiskt säga att jag kan nog inte bry mej mer eller mindre om sånt. Tycker ganska tråkigt att prata om eller lyssna på nån som påpekar det. Sen tycker jag det är respektlöst, alla vet ju hur det känns när nån annan påpekar dennes sk fel. Jaja jag är inte intresserad!
*Jag måste påpeka efter ett bekymrat samtal att detta är en observering och nått jag låg och tänkte på i natt innan jag somnade. Så jag som person känner mej inte utsatt för sånt, nog för att jag lär vara det men det är inget jag har reflekterat över. Jag är okej, folks. ;)*

Praktiken är i full gång. 10 veckor kvar nu. Det är ett jätte bra ställe. Önskar bara att man kunde få betalt för att man är där, hade varit bra mkt rikare. Men hey en 50 öring är ju början till en miljon.

Inga kommentarer: