onsdag 2 januari 2013

Hemma

Så då var man hemma igen! Hur en vecka och fyra dagar kunde komma och gå så snabbt förstår jag inte, det är väldigt märkligt!
Idag var vi på Erikslund för att spendera lite julklappspengar! Jag försökte verkligen hitta något som var bara till mig men det enda jag var intresserad av var grejer till Leo!Tillslut fann jag Body shop och ett gäng med saker till bad och dusch! När vi kom hem så unnade jag mig det första riktigt varma badet sen jag pissade på stickan! Jag älskar att bada varmt, helst ska huden fräsa till lite och man ser ut som en kräfta när man kliver ut! Det var fantastiskt!
Sen har jag rent tvångsmässigt packat upp och ställt allt på sin plats! Jag vet inte om det är alla som blir pedantiska efter de fått barn men det har sannerligen jag blivit! Jag blir stressad och störd om inte saker ligger på sin plats, jag får tillomed svårt att sova och har gått upp mitt i natten för att städa. Innan så kunde tex resväskan få stå i hallen och vänta i veckor på att packas upp, utan problem! Det tycker min lata sida är sannerligen skrämmande! Vad händer när barn nr 2 kommer…vågar inte ens tänka på det!
 

Inga kommentarer: