torsdag 31 januari 2013

Besökdag

Idag var jag och familjen till jobbet å tacka av min chef! Ååååh va jag inte vill att hon ska sluta men idag var sista dagen och det är bara hemskt tråkigt! Det kändes skönt att ge henne en stor kram och berätta för henne att jag tycker hon rockar och att jag kommer sakna henne!
Sen fick vi finbesök av faster Jessica och Johan som var bruna och fräscha som en Ving reklam! Jag tycker om finbesök, synd bara att Daniel missade sin lillasyster för han var å jobba och jag hade en dundrade huvudvärk å var nog en riktigt B värdinna! Skall gottgöras nästa gång!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du var grym värdinna. Hoppas vi ses snart igen. :) mamma och pappa pratade om att dem skulle ner till veckan. Tyvärr jobbar jag just dem dagarna som Daniel var ledig så jag kan inte följa som jag hade velat!. :/ hälsa familjen kram Jessica