söndag 6 januari 2013

Helgens slut

Så kom söndagen och helgen har gått förbi. Leo har varit ovanligt kinkig och har krävt lite mer än vanligt, är nog i en tillväxt period. Så just nu känns hjärnan lagom mosig och jag längtar efter Daniel som jag såg senast kl 7 på lördagsmorgonen, han kommer hem sent ikväll! Som tur är så har Leo upptäckt snuttefilten och med ansiktet i princip täckt i den (som han bara får ha när jag är vaken och ser honom) så somnar han på ett par minuter, varje gång! Han lärde sig nog det tricket av sysslingen Sam för jag lägger den bredvid honom och sen sköter han resten!
Imorgon är det BVC igen, alltid spännande att få reda på hur mkt han växt! Vem behöver bungy jump eller motorcykel när man får en lyckokick av BVC!! Int ja heller!
Jag borde boka tid för återkontroll hos gyn, man ska ju kontrollera att grottan läkt som den ska! Vad är en bal på slottet?!





Inga kommentarer: