fredag 24 april 2009

Lite bitter


Man är bara så tuff som ens skugga är!

Håret börjar bli lite längre, har slutat få ångest när jag ser det i spegeln =) Hurra
Så atte!
Jag hade som plan att hitta en fin klänning till examen! Min ide av fin klänning är nått som är lite glansigt eller ser dyrt ut. Men nu är det vår och alla sådana klänningar är vita med mönster, antingen blommer, spets eller prickar. Inget ont om det men det passar inte riktigt in på mej! SÅ jag skiter i det, jag ska ha min lila jersey klänning. Jag kommer nog vara udda ut ( som vanligt) men nu är det så! Jäkla smala modevärld som tror alla är från samma brännugn!

Älskar mina skor, som jag nu hittat i ballerina format! Woho!

2 kommentarer:

Maria sa...

Jag förstår hur du känner..:-) jag har samma problem.. vill också hitta en speciell fin klänning på den stora dagen.. för för mig är det verkligen det. En STOR dag. Jag hittade klänningen..på TATI... men den var för liten... kan dock rekomomendera att du kikar in där.. dom har många fina klänningar i lite glansigt material... och fina utan massa blommor och sånt.. själv skall jag ta västerås i veckan och ge mig själv en heldag i varje affär...-) och hoppas jag hittar DEN..:-) kram kram

GSUS sa...

Lapa sol med försiktighet. Och drick mkt vätska. he he he, tips från mamma.