torsdag 19 maj 2011

Home at last

Äntligen hemma efter ett väldigt långt pass på jobbet! Jag tycker verkligen om att jobba dygn men fan va sliten man blir när jag jobbar dessa långa pass, vågar inte skriva hur många timmar. Men nu är jag hemma och ska vila upp mig. Jag har ju världens bästa Daniel som ställer upp och pysslar om sin väldigt slitna och trötta tjej, tack babe!
Stella blir större och större, bara denna vecka har färgen ändrats och blivit tydligare. Namnet är lärt och nu kan hon sova i sin “säng” på golvet. Då och då gnyr hon och undrar vart vi är men så fort hon fattar att vi är där så somnar hon om, goa Stella som tycker om att dricka te *skrattar*!
Annars håller jag andan tills löning! Jag ska bjuda min karl på något speciellt och så ska vi hälsa på vänner (dock har jag inte kollat om vi kan komma men jag tar det för givet)
7 kilo har jag tappat nu, jag har inte medvetet gjort något. Jag slutat på en medicin och min mage (har börjar till katarr) har bestämt att jag inte ska äta eller dricka socker. Vips så är jag nere på vikten som jag var för 2 år sen. Fick en chock när jag vägde mig, wtf va hände lixom. Denna gång har jag iaf behållit mina boobs och min rumpa, de brukar försvinna när jag tappar vikt men nu har jag dem kvar vilket gör mig väldans glad. I love my curves!
God hälsa önskar jag er alla!
DSC_0027
Från våran glasshelg =) sol och värme <3

Inga kommentarer: