söndag 8 maj 2011

Härliga helg

Vilken underbar helg jag har haft! Bra väder, mysiga stunder och skratt. Jag värderar mina helgen som om de vore av rent guld. De är mina batteriladdare!
Min matlagningsglädje har blommat upp igen. Daniel brukar skratta åt mig och mina fredagar, brukar kolla på ca 8 matlagningsprogram på raken. Men jag älskar det. Det är roligt igen och det var nog 8 år sen jag kände så. Får nog ge min fästman lite pris för det, han öser över beröm när jag lagar mat till oss. Det är ju alltid roligt att laga mat till någon som sannerligen uppskattar det. Så idag bakas det bröd som är fyllt med gott (oliver, soltorkade tomater och parmesan), nu när jag övat på att baka så går det snabbt och lätt. Det tillhör vardagen, det var ju det jag önskade.
För att byta ämne så kom min Victoria´s secret body mist idag, Pure Seduction. Det var en ren chansning. Hade hört massa bra om den men har aldrig luktat på den. Men när jag hittade den billigt så kunde jag inte hålla mig. Och det var en hit, fasiken va gott den luktar! Fräsch och fruktig, påminner om godis. Ibland lönar det sig att chansa, vet dock inte om jag skulle våga mig på det igen när det gäller parfymer men den som lever får se antar jag!
Njut av eran söndag nu, för imorgon börjar arbetsveckan.

Inga kommentarer: