fredag 6 augusti 2010

Nu är det fredag

Åh som jag förtjänar en ledig helg, har verkligen legat i och jobbat hårt denna vecka! Är faktiskt riktigt nöjd med min insats och det är inte alltid jag känner så. Det ofta saker jag grubblar över, önskar att jag kunde ha gjort bättre eller funderar på om jag har gjort tillräkligt. Och det har fungerat som en drivkraft för mig, att känna att jag ska göra det bästa jag kan för mitt jobb och klienterna. Denna vecka kan jag inte ha gjort bättre!

Helgen ska jag bara hänga, göra det som faller mig in. Har börjat rita och måla igen, Daniel har uppmanat mig. Hade lagt ner det helt nu ett par år, men nu efter massor av uppmuntran har jag börjat lite igen.

Efter inspiration från Jessica (Daniels syster) som har satt upp väggblommor i sitt och Johans kök så köpte jag hem från Ikea som har ett par st att välja mellan!
Jag valde att sätta mina på toalettdörren:
Utsidan
IMG_0542 
Insidan
IMG_0543

Nu ska jag spendera fredagen med min sambo. Som jag är så galet kär i! Älskar dej, Daniel.

Ha nu en bra fredag, folket!
 

2 kommentarer:

GSUS sa...

Fantastiskt fint! =)

Ann-Sofie sa...

Mycket fint, Sara. Hoppas allt är bra. Saknar tiden då man räknade studieveckor och hade "sambos" ibland.
Kramkram