måndag 9 augusti 2010

Nätshoppare

Jag skippar att springa på stan nu förtiden för att hitta kläder eller smycken m.m. Va fan, alla affärer jag tycker om finns ju på nätet.
Smycken och kläder, ja då är det antingen Asos.com eller nelly.se som gäller!
Om det bara gäller smycken så är cocoo.se awesome eller stylebytyra.se.
Smink beställer jag från england, E.L.F har bra smink som är jäklans billigt och jag får hem det på en vecka.
Parfym från nordic.feel.se där är alla parfymer 20-50% billigare än handeln.
Bagsandfashion har fina väskor!
Både Ellos och Halens kan få in guldkorn inom kläder, hemmet eller skor. Fast skor har inte än vågat mig på!
Denna väntar jag hem från HM:
image
samt denna från Ellos:
image
Skulle vilja ha denna från cocoo.se:
image
eller detta från samma sajt:
image
*drömmer sig bort*

Inga kommentarer: