fredag 27 augusti 2010

Bortskämd

Vi har en mysig tradition jag och min kille! Vi äter lunch tillsammans varje fredag efter mitt jobb, brukar sluta runt 13.30. Och det har vi gjort nu i 9 v nu. Jätte mysigt!
Idag fick jag en present dessutom, parfym. Den förra som jag fick av Daniel är slut. Så denna dag valde vi ut en helt ny, som vi båda tycker om och det blev:
image
“En modern fri ande med en oemotståndlig attityd. Lola är en berusande virvel, blommigt grönskande med en signatur av cerise pion. Lekfullt och oemotståndligt lockande.
Toppnot: Röd Grapefrukt, Rosa Peppar, Päron
Hjärtnot: Ros, Fuchsia Pion, Geranium
Basnot: Vanilj, Krämig Mysk, Tonkaböna”
Jag tycker om parfymer som är mer unika, som man inte blandar ihop med massa andra och som inte ligger på dofttopplistan. Denna passar mig, haha den luktar som mig..eller hur man nu säger! Och det blir ju lite mer speciellt när man har en doft som ens älskling valt ut =). Bortskämd idag iaf!
 

Inga kommentarer: