onsdag 13 maj 2009

Usch

Fick i mina 6 mm i örona, isch det är fan inte skönt nånstans, men nu är det bara två töjningar kvar!
Min efterlängtade vågtång kom idag, ska nog pröva den ikväll och blir det bra så kanske jag lägger upp ett kort!

Går runt och känner mej besviken, underbar känsla att bära på!

Nu får fan nått roligt hända, får ju krupp på slentrian

19:10
Om man ringt 7 ggr och skickat mess å inte fått svar så får man väl tolka det som att person inte vill prata med en..men varför?

Jaja jag har hittat min examensklänning, yay! Svart ofc och fin. Toknöjd! Sen var jag inne på Bluebird för att kolla vad jag ska ha på armen, nu har jag hittat den! Ska bara kolla med killen som ska göra den hur mkt han tror det går på, men förhoppningsvis kommer jag ha den i sommar eller i höst! *glad*
Ska kolla på en äcklig zombiefilm nu...isch

Inga kommentarer: