tisdag 12 maj 2009

Domen

Hej Sara.

Jag läste igenom delar av Ditt projektarbete i går måndag och jag måste meddela att det fortfarande är
brister i det projektarbete Du har skrivit. Det är mycket bättre än i Din förra version men det finns fort-
farande ändringar som måste göras.

Jag har funderat på hur vi skall gå tillväga för att får någon ordning på det hela.

En variant är vi delar upp projektarbetet och att Du och jag går igenom texten, du korrigerar det som
behövs korrigeras, och så fortsätter vi med nästa del. Detta kommer kanske att ta lite tid men jag tror
att det är enda möjligheten att få klart Ditt arbete. Det innebär förmodligen att vi inte hinner bli klara till
nästa onsdag, men det viktiga är väl att Ditt arbete blir klart och att Du får Ditt betyg.

Jag är på arbetet i morgon onsdag och kommer att vara borta på torsdag på praktikbesök. På fredag
är vi på Wenströmska gymnasiet och har genomgång av Rätt Spår.

MVH

Klas Göran Österberg
Lärare KY


*suck*
Med andra ord gott folk så får jag inte mitt examensbevis på Onsdag med de andra barnen! Måste säga att jag tycker att han är hård och kantig och oförstående!

3 kommentarer:

Maria sa...

men oj!!!! hur kunde det bli så?? ditt arbete var ju bra. Det kan väl inte vara så stora korrigeringar så du inte skall hinna??? va tråkigt Sara.. verkligen.

Anonym sa...

Ajaj..det var inte alls kul. Hoppas att du får ordning på allt.
Håller på dig!

/Anders

Sara sa...

Jag vet inte Maria, jag har gjort allt han bett om, känns som han söker efter små saker och är överkritisk just nu! Men det är ju bara att göra och se glad ut antar jag, eller skrika på han som Marcus gjorde för et verkar ju funka!