onsdag 6 maj 2009

Kämpat på idag att bli "gladare" genom att skämma bort mej lite.
Fixade nya spiraler till örona, så nu har jag 4 mm *skratt* pyttingar fortfarande men bara 6 mm kvar till målet.

Fick ett presentkort ifrån praktiken så jag kunde köpa böcker, det vart twillight serien. Tre böcker hade jag råd med! Älskar böcker och läsa, sånt brukar göra mej hel.

Lämnade in gamla spel så att jag kunde få Left4dead gratis! Grymt spel med zombies och pangpang!
Ska till läkarn imorgon, ska undersökas igen för mina leder som aldrig slutar att göra ont, vi får se vad han säger.

Sen måste jag ju göra reklam för mina favorit killar!
http://www.myspace.com/outforretaliation
In och lyssna för farre, annars är du ocool, helt jäkla b samt äähmm icke tuff? och det vill du inte vara för det är inte coolt!

Inga kommentarer: