lördag 14 mars 2009

Sjuk = tråkig

Genom att jag är sjuk och tråkig så gör jag en nån konstig lista med frågor en kompis skickade mej! Here we go:

Tre saker som skrämmer mig:

* Människor egoism
* Skräckfilmer
* Domedags skrällar

Tre personer som får mig att skratta:

* Andreas
* Dave
* Daniel

Tre saker jag älskar:

* Mina närmaste
* Mina katter
* Min soffa ;)

Tre saker jag hatar:

* Människor som manipulerar.
* Fördomar.
* Mobbning.

Tre saker jag inte förstår:

* Nattklubben Konrad
* Min elräkning
* Facebooks nya front

Tre saker som finns på mitt skrivbord:

* Min lap top
* Sladdar av alla dess slag
* The kopp

Tre saker jag gör just nu:

* Skriver dessa svar på frågorna
* Lyssnar på Bandit
* Funderar på kinamat

Tre saker jag vill göra innan jag dör:

* Resa!
* Få heltids jobb på ett bra boende
* Hitta balansen i livet

Tre saker jag kan göra:

* Hitta på egna ord och använda dem för ofta
* Vara en guldfjädrad hönsmamma
* Laga god mat

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

* Hide the knives - Holy banner
* Mej, för jag har alltid rätt *skratt*
* Nyheterna, dags att hänga med vad som händer där ute

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

* Att inte ta på mej så mycket
* Köra bil
* Vara mer spontan

Tre favoriträtter:

* Mina heta räkor
* Max veggimål
* Kina mat ftw


Så känner ni er berikade nu? *skratt*

Inga kommentarer: