måndag 23 mars 2009

Dessa jäkla rubriker man måste fylla i *ggrr*

Måste erkänna att jag är frustrerad! Det händer för mkt hela tiden.
Jobbar inte på ett ställe, inte på två ställen, inte heller på 3 utan jag har 5 olika boenden i min lilla skalle. Deras rutiner, boenden, nycklar och koder.
Skolan lassar över en arbeten som de fan i helvete kunde ha gett oss under hösten. Nu sitter man med uppgifter och ett stort projektarbete samt en stor tenta. För farre.
Mina vänner går igenom tider av turbulens, genom att mina vänner är som min familj och mår de dåligt på nått sätt så känner jag med dem och jag vill ju heala dem.
Mina leder värker, min kropp vill inte läka...skit kropp!

Jaja på en positiv not, ska tatuera mej i morgon! Jag ska ha en uggla för att visa hur klok jag är :P så jag lämnar er med lite motiv jag tyckte var fina under min jakt efter en tat.





Inga kommentarer: