söndag 29 mars 2009

*rubrik*

Jahaa gott folk, det är söndag..igen!

Har haft en helt okej vecka, jobbat och träffat vänner! Det är en bra mix av händelser tycker jag!
Det märks att våren är här! Helt bipolärt (hehe) väder! Men visst är det skönt att det blir ljusare! Galet mycket lättare att ta sig upp på morgonen, och hålla sig pigg under dagen! Det enda med våren jag inte tycker om är vårkollektionen kläder och skor! Pasteller överallt..är det rock?, nej! Fula skor med! In med lite mörka kläder, jag tror inte att jag är den enda som inte vill se ut som en 8 åring.
Ugglan Hedwig har anpassat sig väl till familjelivet *skratt*. Jag hatar läkeprocessen, samma sak är det med piercingar. Kanske är tur det för det är det som gör att jag inte har fler tatueringar och piercingar. Men jag håller på att sparar till en ny nu!
Fått nya glajjor! Vilket jag nu måste ha heltid för att inte få huvudvärk. Jag har lovat dyrt och heligt att jag ska ska dem jämnt...men inte när jag är ute på party! Där går gränsen, jag är ju en känd klantarsel och när jag dricker öl..ja ni kan föreställa er. Nej då stannar de hemma *skratt*

Hade mej en liten utgång igår! Sällskapet var härligt (som alltid) men det var segt, jag vet inte varför! Kanske för att vi var omringade av sk slitna personer som var överförfriskade? Men men vi lyckades fånga oss på kort...som vanligt ;)

2 kommentarer:

GSUS sa...

Paaaaaarrrrrrtypinglor *finsk brytning*

Sara sa...

*skratt* varför med finsk? Kör med piratbrytning, de är ju läckert! yaarrgghh ya mateys!!