fredag 22 november 2013

20132211

Jag är trött och utsliten. Det blir väl så när man jobbar övertid varje månad, har en liten som inte riktigt vill sova, när man har en make som egentligen bara vill få sova, massa måsten som ska göras och alldeles för lite tid. Jag sa det till en vän igår att det känns som om någon dragit ner rullgardinen för mig och det är mörker.  Jag är helt slut helt enkelt. Förr så när man kände så kunde man bädda ner sig, stänga av mobilen, låsa dörren och ignorera världen i 3 dagar. Det funkar inte så när man är vuxen med jobb och barn. Då får man bita ihop och hoppas att det går även fast man går på tomgång, för det måste gå.
Igår var jag på mässa med min chef, jag fick följa med för att representera hela företaget på en mässa för Lss. Det brukar inte "simpel" personal följa med på så det var kul att få frågan. Åkte tidigt som fan på morgonen och kom hem sent!
Snart ska jag iväg och jobba natten, sitter mest och tittar på Leo som leker och önskar att jag kunde få vara hemma en stund till.

Inga kommentarer: