torsdag 14 november 2013

20131411

Åh..jag har fått prestations ångest över Leos kalas! Det trodde jag inte alls jag skulle få. Jag ska försöka göra tårtan, jag suger på att baka! Sen önskar jag att jag planerat bättre. Är med i ett forum p2p facebook med andra mammor som fick barn i november och deras kalas..oj..teman, bakverk, lekar osv. Jag har ju hela tiden tänkt att när Leo blir äldre så lägger vi mer krut på kalas men nu så kvittar det för honom, det är ju trots allt en dag för honom. Den tanken är bortblåst och jag känner mig som jordens sämsta mamma just nu! Jag skulle gjort mer än bamse ballonger och serpentiner.. Nu är valet gjort och jag får helt enkelt göra det bästa av det lilla jag har gjort! Jag har iaf hittat ett recept på en tårta med Leos favoritsmak = citron! Får se till att det blir den bästa tårta sen manna minne!
Det som känns riktigt bra är beslutet att vara i Mora! Hos Leos farmor och farfar, fastrar o farbror kommer med Leos kusiner, moster och Henke kommer med Jack och Sam (Leo avgudar Jack). Så för Leos del, att få träffa sin underbara släkt och idoler kommer göra hans dag!!
Prestations ångest suger!

Inga kommentarer: