måndag 4 juli 2011

Skam den som ger sig

Jag är gräsänka ikväll tills imorgon. Tyckte att Daniel kunde få unna sig en kväll med kompisen i Uppsala. Jag har fixat naglar, inpackning i håret, plockat ögonbryn och allmänt gjort tjejgrejer. Jag fick iaf tipset att färga mina fransar nu när de börjar bli långa (slippa mascara är alltid ett plus). Genom att jag är själv hemma så tänkte att jag gör det ändå, det är ju bra mkt lättare att vara två när man gör det efter som man ska blunda när man lägger på blandningen. Men jag tänkte att så jävla svårt kan det ju inte vara. Så vips så fick jag skiten i ögat! Tårarna sprutar och det svider som fan. Helvete helvete helvete. Efter jag tvättade ögat flera ggr så ser den ut som Daniel gett mig en smäll. Men så nu när det gått en timme så ser ögat mkt bättre så jag bestämde mig att försöka igen, skam den som ger sig! Denna gången gick det mkt bättre och mina fransar är svarta och fina!
Jag använde mig av Depends fransfärg och den kostade 55 kr på Åhlens.

Inga kommentarer: