lördag 23 juli 2011

Oj da

Nu var det ett tag sen igen! Sry! Jag har jobbat extra denna vecka pga av vikarie strul så jag har inte varit hemma!
Har väl inget att berätta om så, jag har jobbat en jävla massa och det som händer där är ju sekretess på. Denna vecka har jag inget liv helt enkelt!
Idag blev jag bjuden på lunch, Vivaldi sallad! Det är det godaste jag vet, iaf just nu! Sen har jag suttit och kolla in alla höstkataloger som har trillat in, va fan…höst?! Det är ju sommar, att beställa hem varma stickade kläder känns lite för udda i denna värme. Så jag har börjat spara pengar till sånt jag önskar hem till höst/vinter. Daniel har gnällt en massa på min garderob, den är överfull så imorgon börjar rensningen! Daniel ska hjälpa mig att vara stark så jag blir av med en massa! Kläderna m.m är redan bortlovade till tjejerna på boendet så det gäller att jag får det gjort, annars blir det inte roligt på tisdag när passet börjar igen ;)
recent_1311194376662_10_2011-07-20_22-42-46_139
2011-07-20 16.00.35
Bilderna är från min flashiga telefon! I love my Galaxy S 2!!

Inga kommentarer: