onsdag 12 augusti 2009

mmm

Sommarn börja komma till sin ände, YES! Jag ÄLSKAR hösten, det är sannerligen den bästa årstiden för mitt lynne!
Ska ut med husvagnen för sista gången innan det blir kallt och regnigt. Det blir över Fredag till Tisdag. Trodde först inte att jag kunde följa med för jag har mått crap de senaste dagarna, varit helt sängbunden men nu verkar det chilla ner sig eller så är det jag som blivit mer van med den ökade smärtan HURSOM haver har jag gett mig fan på att det ska gå, så jag åker med! Jag har min gröna velourdress och är därmed redo *skratt*
Snart början utbildning...skit alltså jag ska bli socialpedagog! Känns stort!
Har även suttit och läst min blogg, haha det var ganska roligt! Ofta blir jag förvånad lixom är det verkligen jag som skrivit detta. Ser att jag skriver med humor. Sen börjar man ju undra vilka som läser ens blogg lixom, det får man väl aldrig reda på!

"Det finns inga omöjliga drömmar, det är bara vår begränsade uppfattning om vad som är möjligt." Beth Mende Conny

1 kommentar:

Anonym sa...

jag läser sedan nån vecka tebax...