måndag 2 februari 2009

Att vara eller att inte vara,är det en fråga?

Ibland, gott folk sitter jag och skrattar lite åt mitt egna fåneri. Just idag skrattar jag lite åt vikthysteri. Var man än tittar och lyssnar handlar det ganska mkt om vikt. Man ska bli mindre och mindre, helst ett streck med boobs...som en P lixom. Och ofta blir jag påverkad av allt prat, att jag måste ner i vikt, helst till nästa helg. Men sen kommer jag till sans, inser att jag tycker om min kropp *skratt* TROTS mina kurvor. Jag är en storlek 42 över stussen och en medium över bålen. Jag tycker att jag är alldeles lagom, ska komma ihåg det när alla pratar om sin ångest för beach 2009 och deras 5-10 kilo de vill gå ner (dock finns det ofta inget att ta av eller egentligen ett yttre behov av det). Jag ska komma ihåg att jag är en 8 och är glad för det!




Ps Måndag är fan i mej en trög dag =/, nu blir det "Nattvakt" och sussa!

1 kommentar:

Erika sa...

Du är så sjukt snygg min sköna böna...nästan faktsikt lite avis på din body, snygging!!! Saknar dig massor ...behäver lite sara i mitt liv snart! Finns mycket att prata om tror jag ....puss på dig!