torsdag 22 april 2010

Dagar som dessa

Idag hade vi den fruktade dagen. Vi skulle framföra 1 av tre planerade lektioner samt ha ett prov.
Vår lärare satte ihop oss två och två, jag fick vara med en klok och cool tjej som heter Anja. Vi fick den som jag anser svåraste, känslokontrollen. Men vi klarade tydligen av det bra! Gruppen tyckte det var bra, vi skulle tänka på några saker men annars helt ok. Och läraren tyckte bara bra saker så..antar att vi fick godkänt!
Själva provet var inte farligt alls. Vi fick sitta två och två å bolla med varandra, nu var det jag och Carola som fick vara ett team. Inte för att vi behövde mkt bollning och vi var snabbare än snabbast att bli klara så vi fick en lååånngg fika =)
IMG_0117
Hon hann rätta det! Så nu är det värsta överstökat och jag överlevde!
Klassrummet:
IMG_0119
Kom precis hem från några klasskamrater som hyr lgh. En av dem har en dotter som gör vackra samt coola smycken som vi fick sitta och kolla igenom om vi ville köpa något, Joel tyckte dock det var B.
IMG_0121
IMG_0122
Trött är jag, som man blir efter sådana dagarPicture0296
I morgon bär det hemåt, ska vara gräsänka ett par dagar innan jag oxå åker till Mora! När jag kommer hem imorgon blir det:Bad, myskläder, snacks och film samt att somna på soffan haha! Storslagna planer!
 

Inga kommentarer: