söndag 1 februari 2009

Söndag..igen?




Jag gjorde bloggen med en varning för mina svärord, som jag faktiskt hållt tillbaka lite på! Inte nu längre, jäklans *skratt*

Var ute igår, tog det faktiskt lugnt, som Cattis så bra uttryckte- Ingen grädde idag! (den kan ni fundera på lite :P). Vi var och lyssnade på trubadur, två st tillomed. Jäkla bra killar det där! Kommer lätt att se dem igen, men just nu kan jag inte för mitt liv komma ihåg vad de heter..*skäms*. Bilderna är a´typiska för mej, men min digitalkamerans batteri tog slut som vanligt och min mobilcam är inte den bästa så det enda man kan ta är ju egokort!
Kvällens chock var när en kvinna 40-50 år skulle in på damernas toa. Hon stängde inte dörren så när jag skulle in så såg jag henne. Hon var så pass full så hon visste inte hur man fick av sig byxorna. Hon satt där ett tag. Tillslut så frågade om hon behövde hjälp? Då sluddrade hon nått och gick mot utgången till baren. Vid dörröppning stannande hon till, hon stog och kissade! Helt galet. Sen vinglade hon till sitt bord helt obrydd att hennes jeans är genom sura av hennes urin...! Jag tänker ALDRIG bli så, never ever ever!

Veckan gott folk är som vanligt: Praktiken! och till helgen ska jag ut med partygänget Hagagården. *skratt* eller jag smiter med!

Inga kommentarer: