måndag 9 december 2013

20130913

Det börjar kännas bättre,  mkt för jag säger ifrån oftare och att jag har satt upp mål till mig. Bara att säga ifrån är nytt för mig och att "få" göra det har gjort väldans gott.
Idag tog vi tag i något som gnagt, glasögon! Daniel hade sönder sina för ett år sen och det är galet att han inte skaffat nya. Min syn har blivit sämre efter graviditeten vilket optikern bekräfta idag. Nu måste jag ha heltids glajjor, punkt. Suck. Så Daniel valde ut sina och jag följde min magkänsla och valde mina, man fick två för en. Daniel körde på den stilen som passar honom absolut bäst, svarta kraftiga fyrkantiga bågar. Och jag tog silvriga pilotbrillor och ett par svarta kattögonformade, det var det sista paret som Daniel typ ogillade och ville att jag skulle välja nått mer klassiskt men jag tyckte de var så fräcka så jag valde att ta dem för att JAG ville ha dem. Kändes bra.
Annars lunkar dagarna på, försöker följa min magkänsla och lägga upp dagarna efter det.

Inga kommentarer: