fredag 9 juli 2010

Helg, woho

Äntligen! Det har varit en lång vecka! Massor på jobbet pga personal på semester så jag är helt slut! Och jag kan inte alltid stänga av. Nu är det Power meet och jag sitter just nu och är orolig för mina klienter. Sommar, folk och fest = förbannat frestande. Jag önskar att jag hade landställe för jag hade kört dit dem och haft dem där under helgen. Men nu för jag hoppas att det går bra för dem!

Imorgon ska vi till min faster Katja! Vi har börjat..va säger man värna eller dylikt om våran relation och det tycker jag om. Katja och min moster Helena är dem jag känner mej mest trygg med, kan alltid slappna av och bara vara. Så det känns skönt att faktiskt umgås.
Min släkt är liten. Och det är ju mkt för att min mamma och hennes släkt är i bråk. Min farbror träffar jag sällan och lika så mina kusiner, jag känner dem inte. Min morbror talar jag också sällan med men jag vet att han finns om jag behöver honom, mormor bor i Bollnäs och Helena med familj bor i Stockholm.
För mej är det viktigt att värna om dem man har och jag önskar att det var möjligt att träffa dem oftare. Så nu när min faster är knappt 20 min bort så är det underbart =)

Nu ska jag ha en mysig fredag med min underbara karl som jag ska pröva på att vara långsint sur på! Haha anledningen för surheten var att han fick mej att vänta en hel timme…dock var det missförstånd men en bra prova på tillfälle att vara sur ;) fram till tisdagmorgon :D sen är det rosa fluffiga moln igen! Låter det knäpp? :P
 
 

Inga kommentarer: