fredag 7 maj 2010

Personalresa och jag

sic1
Imorgon åker jag! 7 dagar betald resa till Sicilien….jajamensan! Jag kommer åka med Råby Stallet!
Hållt på och packa nu i två dagar haha. Fattar inte riktigt att det är sant! Planet går kl 15.55 och vi är framme runt 19.3o! Så det är som en tågresa till Mora typ! 
Jag har ju aldrig egentligen varit utomlands, va fan Skandinavien räknas ju inte! Så jag känner mej som en total noob, har inte en susning om något.
Om jag hade kunnat packa med mej Daniel hade det varit idyll ;)
Jaja här blir det uppehåll nu tills jag kommer hem om jag inte finner en dator som jag kan låna.
Och tack Sofie aka Kickan för hjälpen med bikini inköpet, du har smak bruden!
Hoppas eran vecka blir solig, varm och innehållsrik som min lär bli *wwweeeeeeiiiiiiii*
 

1 kommentar:

GSUS sa...

Åh. Man blir så grymt sugen på att haka på när man ser bilder som den du lagt upp. Hoppas ni får det bra där nere och passa dig för oliverna!