lördag 20 juni 2009

Humpff

Midsommar är över! Bra! Inte en av mina favorit helgen, midsommarafton drabbas jag alltid av ångest, mkt tack vare min uppväxt! Jaja har insett som vuxen att det är en dag som alla andra om man väljer det. Jag valde det och jobbade ett långpass!

Det är svårt när man jobbar själv på ett ställe där man inte är 100% på rutiner och regler. Råkade ut för ett moment i natt som krävdes beslut som jag inte stått inför. Jag gick på magkänsla och tog det beslut jag kände mej mest tillfreds med. Tack o lov var det rätt beslut enligt min arbetskollega som jag rapporterade till morgonen efter! Men det är svårt, och nu är jag tacksam över att jag har en bra utbildning bakom som gav mej bra verktyg. Jag är en bra behandlare, det är jag säker på..gäller att komma ihåg det när det gäller *skratt*

Mina j*vla leder, de vill inte bli bättre..*sigh*

Inga kommentarer: