onsdag 31 december 2008

Nytt år, nya löften?

Jag är ingen som lovar grejjer på nyår, aka nyårslöften. Men jag kan gärna ha visioner och mål som jag kommer att jobba för!
Ett mål är ju att ha jobb, kommer att sluta utbildningen i vår. Det ultimata målet är ju att ha fast arbete så jag lägger väl ribban där.
Ett annat mål är att hitta en träningsform som jag tycker är roligt men ändå passar för plånbok och schema. Har fått tips om ett gym i närheten. Ska kika på den och se om den passar.
Att plugga på mina betyg så att jag kan söka högskola känns långt bort men det är vad jag vill.
Tycker väl att detta räcker, och så kommer jag ha körkortet i tankarna.

Kram till alla mina vänner, ni gör mitt liv rikare!

2 kommentarer:

Erika sa...

Kram på dig me!! Tycker det låter som många bra tankar inför ett nytt år!!
Puss på dig!

GSUS sa...

GRATTIS I EFTERSKOTT!
(förlåt... fan va kass jag är)

Ha en grym jävla kväll nu. =)